۩ک̬̂ل̬̬̂̂ب̬̬̂̂ه̬̬̂̂ ت̬̬̂̂ن̬̬̂̂ه̬̬̂̂ا̬̬̂̂ی̬̬̂̂ی̬̬̂̂ ۩

گیـــــرَم که بـــــاخـته اَم

                                 اما کسی جرات ندارد به
من دست بزند یا از صفحه
                                  بازی بیرونم بیندازد، شوخی 
نیست مـن شــــــاه شَطــرَنجـَــم !!!
                                   صبورم و عجول!! سنگین... 
سرگردان... مَغــــــرور...
                                  اخلاقم گـــَـــــــــــند است؟؟
به خودم مربوط است

                                  غـــــُـــــرورم از حد گذشته است؟؟ 
به خودم مربوط است

                                  تمام زندگی ام خـــودخـواهــــــــانه است؟؟ 
زندگی خودم است

                                  از عده ای مـــُـــتِـنَفـِّــر شده ام؟؟
به خودم مربوط است

                                  از ناصحان خــــوشــَــم نمی آید؟؟
سلیقه ی خودم است

                                 عده ای را به فــَــرامــوشـــــــــی سپرده ام؟؟
حافظه ی خودم است

                                  دلم می خواهد این گونه باشم

               مجبور به تحمل من نیستید من همینم راضـــیم از خـودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامه مطلبـ✘

♥ شنبه 26 دی 1394برچسب:,

ساعت 14:14 توسط ای ام دخی کله شق:
Design By : ghalebhaa.LOXBLOG.COM