۩ک̬̂ل̬̬̂̂ب̬̬̂̂ه̬̬̂̂ ت̬̬̂̂ن̬̬̂̂ه̬̬̂̂ا̬̬̂̂ی̬̬̂̂ی̬̬̂̂ ۩

 

 

من یه دخترم

من يه دخترم !
بايد شرف داشته باشم !
بايد حرمت داشته باشم !
بايد بدونم تن من ارزشش بيشتر از پوله !
بايد بدونم حق ندارم عاشق كسي باشم كه متاهله !
من بايد بدونم آبرو يعني چي ؟!
گرگ بارون ديده اي ؟! خوشحالي از اين همه كثافت بودن ؟!
خوشحالي از اين همه پست بودن ؟!
به خاطر يه بسته آدامس و ٢تا عطر چيو از دست دادي.!؟
به خاطر يه مانتوي قرمز چيو از دست دادي؟
به خاطر گردنبند نقره چيو از دست دادي؟
تو كه چيزي كم نداشتي !
تو كه واست كم نذاشته بودن !
ارزشت اينقدر پايينه ؟!
قيمتت اينقدر كمه ؟!
مخاطب خاص من ، اگه سكوت كردم به حرمت بزرگترته !
اينقدر كثيفي كه حتي واسه توصيفت كلمه اي تو لغت نامه ثبت نشده
ارزش مرد به حساب بانكيش نيست به شرفشه ! به غيرتشه ! به پايبنديشه !
لجن هرچي بيشتر به هم بزني بوش بيشتر در مياد
من سكوت ميكنم ،ما سكوت ميكنيم تا نذاريم بوي اين لجن به جاهاي ديگه برسه !

به خودت بيا مخاطب خاص من                                                                                                                                                    

 



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت1:53---21 آذر 1394
لایککککککککککککک< br /> عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامه مطلبـ✘

♥ سه شنبه 23 تير 1394برچسب:,

ساعت 1:16 توسط ای ام دخی کله شق:
Design By : ghalebhaa.LOXBLOG.COM